sobota 4. června 2016

Finally...

...aneb "Cesta za spodničkou"

Hello everybody,
vím, že jsem už dlouho nic nenapsala, ale teď se k tomu konečně zase vyskytla příležitost a taky čas.
Tak pojďme na to! ^^

Táááákže!!! Asi bych měla začít tím, že jsem se už dlouhá léta snažila přemluvit sama sebe k ušití spodničky, kterou jsem tak nutně potřebovala! A teď KONĚČNĚ po těch letech jsem to udělala! ^^

Mám z toho hroznou radost, protože jsem myslela, že u toho umřu a došla jsem k názoru, že už to asi znova nikdy nepodstoupím :'D.

Chtěla bych nejdřív poděkovat Yuki za tento článek, který mě nakopl k tomuto bláznivému počinu. :D A taky mé dobré kamarádce a "vrchnímu špendlíkovi" (:'D) Terce za obrovskou pomoc při realizaci. :) Bez tebe bych to ještě teď neměla hotový... ;)

A nyní tedy k samotnému procesu. :D
První část šití jsem začala někdy 5.května tohoto roku haha :D a pak přišla maturita a já jsem na nic neměla čas, učila jsem se, domů jsem chodila jen spát, kolikrát ani to ne, a na sednutí k šicímu stroji nebyl tak nějak prostor... Po maturitě se už našla spousta času, ale žádná chuť se do toho pustit a náhle se začalo schylovat k lolitímu srazu a hle! Spodnička je na světě! :)

Musím říct, že to byla hrozná práce a trvalo to cca 6 a půl dne ji dát celou dohromady. Ještě teď mě bolí záda a za krkem ze sezení u šicího stroje... -_-"

V některých chvílích jsem měla pocit, že mě ta hromada látky sežere nebo že se v ní utopím.
A jelikož ve Stoklase nebyla zrovna černá organza, sáhla jsem po tmavě modré, a tak jsem si připadala jako v rozbouřeném látkovém moři. Nicméně jsem spokojená s výsledkem a těším se až ji poprvé provětrám. :3



Z takové šílené hromady látky se mi (s pomocí) podařilo vytvořit...
... TOHLE *,*


Jsem tak hrozně nadšená!
Moje první handmade lolita věc! 
*,*

Jak se vám líbí můj výtvor? Zanechte komentář. ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat