pátek 13. března 2015

I don't dance...

Hello everybody,

tak jsem se včera konečně dočkala. Včera jsem totiž byla na maturitním plese školy, na kterou jsem chodila jen do prváku. Ale abych nepředbíhala...

Nepochopíte, co se mi včera stalo... Zrovna v den kdy jdu na ples svojí staré třídy! No zkrátka... měly jsme ve škole první dvě hodiny tělocvik a hrály jsme vybíjenou. Nějakou náhodou se stalo, že se mi dostal míč do ruky a já jsem s ním mrskla vší silou po sloužačce a v ten moment mi docela nehezky křuplo v rameni. Nejdřív se zdálo, že se nic nestalo... no a pak mě ta ruka začala bolet od ramene až k zápěstí a od zápěstí až ke konečkům prstů jsem cítila jen brnění... A třídní mě s tím hned hnala k dotorovy, takže jsem sebrala spolužačku, která mi měla dělat doprovod jen pro jistotu, a jely jsme do nemocnice. Tam jsme se snažily asi 20 minut zorientovat a pak jsme tam strávily asi dvě a půl hodiny, abych nakonec odešla s fixační ortézou a s tím, že dva týdny s tou rukou něudělám pořádně nic.

Dost dobrý, co? :D A s tímhle jsem šla na ples. Čímž se dostáváme k tomu důležitějšímu tématu.

Tak tedy, včera 12.3.2015 se konal maturitní, imatrikulační a absolventský ples VOŠZ a SZŠ Alšovo nábřeží 6, Praha. Tedy školy, která byla první na mé cestě za "středoškolským životem" :D A, což je nutno zmínit, místo, kde jsem potkala ty nejlepší lidi. Moji spolužáci z dnešní 4.AL mi za ten jeden krátkej rok, co jsme spolu prožili, přirostli neskutečně k srdci. A jsem neskutečně ráda, že jsem je mohla zase všechny vidět. Musím zcela upřímně říct, že mi bylo až do pláče, když jsem je tam viděla nastoupené, krásně oblečené a každého s úsměvem na tváři. V duchu jsem nadávala sama sobě, že jsem byla blbá, když jsem na to učení tak kašlala, že jsem tam teď mohla stát po jejich boku... Bohužel nezadařilo se, ale alespoň jsem je mohla vidět a všichni byli rádi, že mě taky vidí a že jsem přišla na jejich ples. :') 

4. AL je nejlepší! Soptíci tu maturitu zvládnou levou zadní!
Jen mě dost mrzí, že nemám nahrané jejich půlnoční překvapení. Měli to nazvané "Karlík a továrna na bakterie" jelikož je to obor "laboratorní asistent". A zapojila se dokonce i třídní jako zdravotník v celém příběhu! To bylo tak hrozně milé. :3 Teď už jim jen musím držet palce, aby zvládli maturitu a je to :) 
 a nakonec už jen fotka s jedním ze spolužáků ze zdrávky, který to taky nezvládl a je ve třeťáku jako já, jen stále na zdrávce, taky se mu chtělo brečet, když je všechny viděl, jak jsou tam nastoupení... Bro, jsme fakt idioti! :(

Žádné komentáře:

Okomentovat