sobota 11. dubna 2015

10. Nenapravitelná pesimistka

Hello everybody,

po další delší odmlce, která probíhala asi tak, že jsem snažila napsat extra dlouhý článek, který by shrnul několik posledních týdnů. Pokus bohužel nevyšel a tak je článek zatím stále ve fázi vývoje -_-"
Ale aby to tady neumřelo úplně tak vám sem dám další drabble, tahle je hodně, hodně, hodně kraťoučká :D
Přeji pěkné počtení :)



Nenapravitelná pesimistka
Chtěla bych to vyjádřit, ale nevím jak. Chtěla bych to vysvětlit, ale nevím jak. Nevím,co se to se mnou a okolo mě vlastně děje. Nerozumím tomu. Jsem nenapravitelná pesimistka, ale najednou mám pocit, že se můj pohled a názor na svět začíná zvolna měnit. Nechápu proč k tomu dochází, nechápu, jak k tomu dochází. Vím jen to, že je něco jinak. Možná je to mnou, možná se začínám měnit nebo se změnilo něco nebo někdo kolem mě. Nebo jsem možná přeci jen převzala trošku z jeho optimismu.

A ani se z ní nedozvíte moc informací -_- 

Žádné komentáře:

Okomentovat