sobota 11. dubna 2015

12. Zmatená

Hello everybody,

pro jistotu přidávám ještě jednu, protože ta předchozí byla opravdu krátká. A opět mám to debilní číslování, protože drabble č. 11 nebyla dle mého vhodná ke zveřejnění :D
Tuhle drabble jsem psala v polospánku ve škole, když mě najednou chytla můza. Tak jako tak je stará už minimálně rok a půl :D
Přeji příjemné počtení



Zmatená
Nevím,co se děje, nevím, kde jsem, nevím, kam mám jít, nevím, co mám dělat. Mám pocit, že jsem něco ztratila. Ztratila? Ale co? Kde mám hledat, na kterou stranu se mám obrátit, kudy se dát? Jsem zmatená, dezorientovaná. A prázdná. Ztratila jsem sebe. Ztratila jsem vše čím jsem bývala, odhodila jsem svou minulost, ve chvíli, kdy jsem potkala tebe. Tebe? Ale kdo vlastně jsi? Zdá se mi, že je to důležitá informace, ale nemůžu si vzpomenout. A náhle, jako když se zapálí svíčka, nebo stiskne vypínač, a celou místnost zalije světlo, vzpomínám si. Vím, kdo jsi, vím, co jsem ztratila, vím, kde jsem a kdo jsem. Vím vše, co jsem do teď nemohla najít ve své paměti. Ztratila jsem kus sebe, ale jen na čas, jen do chvíle než tě zase uvidím, jen do chvíle než mě budeš opět držet v tvé těsné blízkosti. Jen do chvíle než se zase nadechnu tvé vůně a opět procitnu. Nebo usnu. Být s tebou je totiž jako sen. Když si pomyslím, že jsi byl celou dobu jen kousek ode mě. V podstatě na dosah ruky. Ale jak by to asi vypadalo, kdybychom se dali dohromady už tehdy? Nevíš? Já taky ne, ale to nevadí. Asi je to takhle lepší. Mám hrozné štěstí a, i když asi vypadám nevděčně, jakože si vůbec nevážím toho, že tě mám, prosím věř, že jsem ti vážně vděčná za každou, byť sebemenší, chvilku, kterou s tebou můžu strávit. Bojím se, že ti začnu připadat otravná, že už mě nebudeš chtít, že se mi začneš vyhýbat. Protože jestli se to stane, tak se mi svět rozpadne na maličké kousíčky, které budu sbírat hodně dlouho.

Nezapomeňte zanechat komentář ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat