pondělí 13. července 2015

Summary...

Hello everybody,
už asi tak druhý měsíc se snažím najít si čas a napsat článek na blog! A teď teda konečně mám trošku času.

Tak tedy začneme.
Co se povídek a psaní týká, tak to poněkud stagnuje... :/ Ale! Mám pro to dobrý důvod. Věcně nejsem doma, protože jsem v práci nebo někde na výletě. 

Nevěřili byste kolik jsem toho za poslední tři měsíce viděla! ^^ Byli jsme s přítelem ve spoustě muzeí a na spoustě zřícenin a hradech a zámcích! Všechno je tak super. :) 
Kdybych na to měla čas tak bych psala o každém výletu a přidávala fotky.

Brzy se budeme s přítelem stěhovat. Tedy snad. A až se přestěhujeme tak konečně začnu pěstovat všechno možné a budu šít a plést a háčkovat! A taky malovat a kreslit! A psát! *vrací se do reality* Ale to by den musel mít tak 80 hodin... -_-

Na to, že jsou prázdniny, tak si připadám spíš jako bych se ze školy akorát přesunula do práce. Příští rok mě konečně čeká maturitní ročník! No ale taky se do té doby musím naučit pořádně šít, abych nemusela platit tisíce za to, že mi někdo ušije šaty... Ať už je to stěhování za námi a já se můžu konečně pustit do všech svých koníčků! 

No tak tady asi skončím. Snad se zase brzy ozvu. :)
Mějte se krásně (neexistující čtenáři) :)

Žádné komentáře:

Okomentovat