středa 5. srpna 2015

Advík 2015 a tak

Hello everybody,
zase po sto letech neaktivity se dostávám k blogu. Yay! :D
A jako "správný" návštěvník Advíku píšu report.

Tak tedy. Advík 2015 byl takový... no já nevím... pro mě byl o něco nudnější než zatím všechny ostatní Advíky. Měla jsem v plánu jít v cosplayi, ale bohužel, je stále v procesu, takže jsem si nad tím docela solidně pobrečela a cosplay se nekonal. Doufám, že ho dám do kupy alespoň na NatsuCon...
Co se přednášek týká, tak jsem naprosto spokojená. Byla jsem letos dokonce na čtyřech přednáškách! *,* Místo mých standartních tří. Ale zase na druhou stranu jsem mohla být na šesti, kdyby Heretic na svou přednášku dorazil a kdyby se mému páníčkovi neudělalo špatně. :(
K přednáškám samotným. Shirova přednáška o dracích z WoWka (kterou jsem nestihla celou) byla jako vždy velmi poučná a zábavná. Nevím, jak to dělá, ale jeho přednášky jsou vždy takové zábavné O.o. Potom přednáška o Indické kuchyni od Krišňáků, byla taky moc fajn :3 (a dokonce s ochutnávkou *slintá*) měla jsem si říct o recept na ty placky, ale hlavně na ty kokosové kuličky. Prostě Raffaello bez mandle uvnitř! To bylo tak dobrý!!! Ne že bych mandle neměla ráda, zbožňuju je, ale ten krém prostě! Třeba něco najdu na netu :'D. Hereticova možná až moc poučná přednáška o bodymods, byla taky fajn :D A možná jsem fakt ráda, že k extrémním genitálním modifikacím neměl fotky :'D. No a nakonec přednáška o Shibari, po které následoval workshop, na který jsme s přítelem nešli, protože mu bylo špatně. :( Chudáček můj...
Tak to bylo k přednáškám. Co se týká lidí, tak jsem naprosto spokojená, zase jsem potkala lidi, co vídám jen zřídka a z velké většiny jen na těchto akcích :D. Ohugovala jsem mraky lidí a tak.
(retardace level: 100, ale nevadí :D
za foto děkuji páníčkovi :))

Jo a zjistila jsem, že Shirou čte můj blog. Takže jestli čteš i tohle tak tě zdravím :D

No to bude z Advíku za mě asi všechno. Užila jsem si to, jsem spokojená a to je hlavní. :)
Tak se zase mějte u dalšího příspěvku moji drazí neexistující čtenáři :D

(za foto děkuji Patrikovi :))

4 komentáře:

  1. Chci Raffaello bez mandle :D omnomnom :3
    Jinak se zdá, že jsem zase o nic nepřišla, že :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přišla jsi o Raffaello bez mandle! :D Ale zkusím někde najít recept, bylo to fakt mňamózní :3

      Vymazat
    2. Už se vidím, jak jedu na Advík jen kvůli no-mandle Raffaellu :D a rovnou pak zkus i ten lembas, co kdybychom náhodou šly někdy do Isengardu... :D

      Vymazat
    3. no jo, ten lembas, musím ten recept někde najít :D

      Vymazat